ikväll

God kväll! Jag och Alexandra var och hyrde film på hemmakväll innan. Så nu har vi kollat på den, filmen hette friday the 13TH och den var sådär. Det var alldeles för många personer och för många händelser. Alla dog typ förutom en. Aja mysig kväll i alla fall. Här sitter vi och kollar på VMA, och börjar bli lite små trötta. Snart kryper vi väl ner i sängen.

Är faktiskt lite små avis på min älskling, som just nu sitter på Barcelonas arena och sätt Zlatan göra mål och hela köret. Såhär skrev han till mig: Helt sjukt står 4-1 till Barca och halva matchen kvar Zlatan har gjort mål. Fatta vilken känsla ryser, bland det häftigaste jag nånsin sätt helt sjukt detta!! Älskar dig mest. Och en massa hjärtan på slutet. Och i de senare smsen har har bestämt att vi ska åka dit om ett år, haha du är allt för söt.

Nej nu somnar jag snart. Hoppas ni har haft en toppen kväll kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0