inte kry

Hej och god morgon, Kom precis hem från skolan kände mig nämligen inte på topp. Har huvudvärk och mår illa. Så nu har jag hoppat i bekväma kläder och ska strax ta en tupplur. Vi hade portfolio dag dvs. att man kollar igenom sin portfolio och tar bort det som ska slängas men sätter även in nya omdömen. Jag blev lite små besviken på min HK lärare, Där hon har skrivit att jag brukar komma för sent och att jag pratar för mycket. Jag har varit en av de första till lektionerna varje gång och jag pratar aldrig i mun på henne. Så jag ska ta ett snack med henne och se vad hon säger. Men däremot blev jag väldigt lycklig, ligger lämligen väldigt nära till att få MVG. Så det gjorde mig på bättre humör.

hade ju som sagt tänkt att ha frågestund, men jag har det inte föräns jag har fått fler frågor. Anaars hoppas jag att ni alla får en bra fredag. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0