Jag är grymt..

Besviken just nu. Jag fick ju tillbaks kameran idag, men tror ni den är lagad? NEJ! det står fortfaraned system fel på skärmen och det sätts även på av sig själv. Så den får åka in på lagning igen. Jag tar tillbaks det där med bra service. helvete heller. Aja har en dålig till sak att berätta om teknik. När jag duschade innan så la jag min mobil på hyllan i badrummet. Och oftast så blir det massa vatten på golvet när man duschar. Tror ni inte att min mobil har ramlat ner i en vattenpöl då? Jo! självklart, så nu ligger den på tork i 3 delar.
Så tänkte jag att jag att jag kunde ta min mini iphone som är oandvänd så länge. Fukar den då? nej. Jag blir så trött på teknik.

Aja jag stannar i alla fall hemma ikväll. Det är inte min dag idag helt enkelt. Dessutom är jag något så frutansvärt trött. Ska laga mat till mig och mamma lite senare och sen ska jag vara en soffpotatis/data nörd hela kvällen. Jag funderar på att göra pizza idag igen, det blev faktiskt riktigt gott.
 
Svar på fråga : någon undrarde vilken storlek jag har på mina nya cheap monday jeans. Och jag har 27/34 de passr perfekt i midjan och till mina långa ben.

Hoppas eran dag har varit lite bättre än min, ha det bra så länge kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0