klockan 21.25

god kväll, nu har älskling precis gått och vi har haft en mysig eftermiddag/kväll. Vi har lagat mat, jag har fått massage och kollat på idol.
har fått några frågor som jag ska ta upp på frågestunden som jag hade tänkt att ha på söndag. Så missa inte det. Sitter här och målar naglarna och sen hade jag tänkt att hoppa in i duschen, och sen så kommer ju mamma hem snart. Ni får jätte gärna skriva mer frågor. Har skrivit klart ett NO arbete också, det gick väldigt bra. Imorgon är det skolfoto, är alltid lite små nervös. Har ingenaning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ser ut. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll, så hörs vi sen. kram!

Kommentarer
Postat av: josefin

hur gammal är du och vad väger du & hur lång är du?

2009-09-10 @ 22:01:50
Postat av: CITYBITCHES

Nu har två sköna godingar från götet skapat en blogg tillsammans!, vad sägs om att klicka in på deras blogg och slänga in en söt kommentar? :)

2009-09-10 @ 22:26:20
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0