lång onsdag

sha! kom hem för skolan för en stund sen, och jag och Alexandra har precis lagat wok, yum yum. Det var en läsare som undrade vad min nya hårfön hette och den heter., mini pro hair dyer 1000W fabulous( OBH NORDICA)
Idag ska jag och alexandra bara ta det lugnt och plugga Hk matte och eng. Juste jag är med i en omröstning om att bli veckans blogg, så var snälla att rösta på mig på: http://ehliiiin.blogg.se/2009/september/veckans-blogg.html#comment . vinnaren utses på söndag. Är super trött så det blir att lägga sig tidigt ikväll. Och en liten hälsning till min sjuk ÄLSKLING: krya på dig<3. Nej nu ska vi sätta oss och kolla på top model och sen plugga. Ha en fortsatt trevlig onsdag, kram!

Kommentarer
Postat av: Pontus Myhran;)

ÄLSKLING<33

2009-09-09 @ 16:09:04
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-09 @ 16:28:06
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg och synas bland våra 9000 läsare varje vecka? Det är bara att kommentera det inlägget, vi drar själva en vinnare varje vecka! =)



www.citycats.blogg.se



Kramar / CityCats - Natascha&Nowna

2009-09-09 @ 17:21:53
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0