Måndags eftermiddag

Hejsan, nu har jag precis kollat på ett program som handlade om förlossningar. Helt sjukt, det var en kvinna som skulle föda fyrlingar. Hon fick 2 killar och 2 tjejer. Fast ganska smidigt. Man behöver bara vara gravid en gång.  Det var även en massa andra som födde trillingar, tvillingar och "enskilda" barn. Men gud vad det ser läskigt ut med tjejsarsnitt. Aja nu vet jag hur det såg ut når jag kom till liv.
 
Nu kommer älskling snart hem och då ska vi in till stan. Jag är helt otroligt sugen på en varm baguette på EH. Så hoppas på att älskling också är det. Nej nu får han allt ta och komma. Har saknat honom sen han gick imorse.
 Aja har inget mer att säga. Ha det toppen, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0