Nu så..

Är jag hemma igen, kom för 20 minuter sedan kanske. Det var trevligt och vi fick en massa gott i magarna. Det var både tårta och kakor, mums. Pappa blev glad för sina presenter. Han fick två kaffe/te muggar och en paket lös te plus en sån hållare till. Och grattis ännu en gång.
Nu är det redan sista dan på helgen och skola imorgon, suck. Skulle gärna haft lov eller studiedag. Men så är det, skolan är faktiskt väldigt viktig. Inget man ska missa när man har chansen. Slutar klockan 13.10 så skoldagen är inte så lång men skulle varit skönt att bara vara hemma.

Min kamera funkar nu, det var mitt minneskort som var sönder. Så fick ett nytt av mamma, dessutom med dubbelt så mycket minne. Tack älskade mamma! Så nu ska den funka som den ska, hoppas jag i alla fall.

Vi hörs om en stund, nu ska jag läsa bloggar kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0