to be honest

jag har inget att göra så jag kör på en frågestund. Enjoy!


1. vad använder du för schampoo och balsam?

- Gliss, det är olika just vilken av dem men just nu andvänder jag det för färgat hår.


2. hur du löshår? och vart isf har du köpt det & vad kostar de?

- Ja det har jag. Men jag har inte clips utan sånt som sitter fast. Jag har köpt det på tradera (nytt) för bara 300 kr. mycket billagare och mycket smidigare.


3. är du öppen för att träffa nya kompisar via msn och sånt och sen träffas? isf vilket årtal tex mella 95-91 lr ngt:)

- Ja asså både ja och nej. Bakom skärmen kan man vara precis hur man vill. Man kan ljuga om vad som helst. Men jag säger inte att jag inte vill lära känna nya människor, för det är alltid trevligt. Om man bor i samma stad eller i närheten så tycker jag man kan träffas och gå en sväng på stan kasnke. Nog något i den åldern bara vi passar tillsammas och har kul så!


4. favorit film?

- Jo det beror på vilken slags film. Men min absoluta favorit är Män som hatar kvinnor.


5. hur ser din familj ut?:)

- Ja nu vet jag ju inte om du menar utseende messigt eller hur jag bor. Men jag kan säga som sähär. Jag bor med min mamma och pappa har ny fru + hennes 3 barn. Där är jag inte så ofta. Men snart flyttar dom till ett mer centralt läge. Och det ligger bara 100 m från skolan så kommer gå dit oftare då. Om du vill att jag lägger in bild så säg till!


6. vad gjorde du i stockholm?:)

- Min kompis Alexandra skulle dit och hon undrade om jag ville följa med. Vi hälsade på hennes moster, shoppade och åt god mat.

7. vad har du för plattång?:)

- Jag har 2 st Båda med märket melissa. Jag tycker att dom funkar perfekt. Båda har keramik plattor och kan gå upp till ca 200 grader. Och det är de som gör dem så bra.

8. använder du ngt värmeskydd & isf vilket ?

- Hehe, nej jag är grymt elak mot mitt hår + löshår, och skippar det.

9. hur ser en myskväll ut för dig?:)

- En riktigt bra film, massa godis och massa kuddar + ett täcke! Då är det riktigt mysigt!

10.  hur länge har du och din pojkvän varit tsm?:P

- Vi har snart varit tillsammans i 11 hela månader. Den 24 sep.

11. har du tips för en bra present till sin pojkvän:)?

- Alla killar uppskrattar en t-shirt eller kalsonger. Men man kan även ge något snyggt smycke. Det är ju inte bata tjejer som andväner det. Ett snyggt armband eller halsband kanske?

Hoppas svaren på era frågor dög!





Kommentarer
Postat av: Sofie

svar: nej man gör ju inte det! detsamma, kramar

2009-09-15 @ 17:31:14
URL: http://sufiekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Långahåriga killar eller korthåriga, kanske inget alls?:) Tyck till i mitt senaste inlägg!



http://decembermirakel.blogg.se/2009/september/utkast-karlek-pa.html#comment

2009-09-15 @ 19:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0