to be honest

vilka är dina favoritaffärer?
- Gina tricot och H&M, där hittar man alltid det man behöver.

filmtips?
- Män som hatar kvinnor om ni inte har sett den. Annars så gillar jag sommaren med göran, om man är ute efter en riktigt rolig film. Och för en mys kväll med sin pojkvän så rekomenderar jag Ps. i love you.

maträtter som du tycker om?
- Hm. ja det är lite olika, men tacos och wok sitter alltid fint. Jag har mina perionder då jag fastnar för vissa maträtter.

använder du löshår isåfall vad för ngt?
- Denna frågan har jag fått innan men svarar glatt igen. Jag har köpt mitt löshår på tradera för en billig peng. mest har jag en sort som sitter fast men äger även clip-on. Jag har både med äkta och kanekalon hår, som jag sätter i för att få det tjockare. Det äkta clip-on håret har jag köpt på http://www.rapunzelofsweden.se 

har du tips vart man kan hitta snygga stövlar ?
- Nej tyvär, jag har inte varit ute och kikat på det i år. Men dinsko och sko punkten har oftast något snyggt till budget pris.

vad är det bästa med att vara dig?
- Att jag har en underbar familj som bryr sig om mig och speciellt min älskade mamma. Och sen har jag en helt otrolig pojkvän plus hans familj som står mig nära. Och så klart mina vänner som alltid ställer upp. Och sen lever jag ett allmänt bra liv och känner mig trygg med min omgivning.

Vart bor du?
- Jag bor i Halmstad mitt inne i smeten.

hur är det att bo där?
- Jo då, det är bra men det har sina nackdelar. Eftersom det är en liten stad så vet alla någonting om alla. dvs. alla får dåliga och osanna rykten.

Drömmar?
- Att få ett bra jobb med en bra inkomst. Och senare bilda en familj med den jag älskar, och det är så klart Pontus och sen få upptäcka mycket i mitt liv.

Favvofärg?
- Jag har ingen favoritfärg men jag gillar det mesta som passar in i vardagen.

Favvoplagg?
-Det är oloka berooende dag, men jeans och en snygg topp och även ett par snygga pjucks sitter aldrig fel.

Favvofärg på nagellack?
- Rött och svart även ljus rosa.

Hur sminkar du dig?
-Till vardags så lägger jag oftast på fondation, rouge och mascara. Men till speciella tillfällen som fest eller annat lägger jag ofta på lite mer runt ögenen som ögonskugga och annat.

Hur kan du va såå himla fin?
- Min pojkvän smittar av sig, och sen från mina föreldrar.

 

Hoppas ni fick bra svar på era frågor, och en ny frågestund kommer väl inom snarast. Så kommer ni på något så bara kommentera! ha det toppen kram!


Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

Bra svar gumman!

Allt bra med dig idag?

Förresten har jag aldrig hört dåliga rykten om dig, hihi ;D <3

2009-09-29 @ 19:04:53
URL: http://leeshy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0