Torsdag

hej, idag har jag inte hunnit med att blogga. Först var det skola till kl 14.30 sen träffade jag min älskling, vi har nämligen 11 månader tillsammans idag! jag älskar dej Pontus Myhran. Vi gick i alla fall in till stan för han skulle köpa en jacka, den var riktigt snygg. Sen skulle jag hitta något till min pappa som fyller år idag, men jag hittade inget så ska kolla i helgen. För på söndag ska jag och Pontus dit på lite fika.
 
Vi käkade lite god mat i stan, och det måste jag tacka min älskling så mycket för. Sen fick han även med sig lite inreding med sig hem. Så sen var det bara att ta sig hem till honom och fixa & dona lite grann. Vi mumblerade även om lite där uppe, och det blev riktigt mysigt.

Nu sitter vi och kollar på click som går på 6:an, så nu vill jag inte vara osocial mot honom mer, så hoppas ni haft en bra dag! kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0