trams

Nu hoppas jag på att Alexandra kommer snart. Jag har absolut ingenting att göra eller jo sitter och tramsar mig framför camen (igen). Har inte gjort så mycket sen sist, bara tagit ett helt otroligt fin bild på min katt. Hon blir vanligt vis väldigt ful på bilder, nemen gud vad ointressant. Förlåt mig.

Imorgon ska jag och lilla mamsen åka till Falkenberg. Det finns ett ställe där som mamma har snackat om. Och det ska vi besöka. Ett ställe där dom skulle ha allt möjligt. 

Ha det toppen Tjillevippen!
 


så kul man kan ha för sig själv. ps. detta är mitt 100 innlägg!

Kommentarer
Postat av: bELLA

hahah tack :) ibland lär man ta fram den sidan av sig själv också.



Fint kort. gillar din hårfärg :D ur snygg!

2009-09-19 @ 18:41:28
URL: http://bellablogg.se
Postat av: elinn

Det låter ju super!

Det är bara bra med mig också, har lite ont i magen men det går!

Vad ska du göra ikväll då?

Kram

2009-09-19 @ 19:44:33
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: bianca

bra blogg och fin bild :D

2009-09-19 @ 23:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0