tvätta

Nu ska jag snart kila ner i tvättstugan, jag och mamma har nämligen en väldans mycket tvätt. Nu flyger älskling från Barcelona men ska mellan landa i Amsterdam så han är inte i Sverige föräns runt 8 ikväll. oh vad jag saknar honom. Kan ju passa på och säga att tacosen var jätte god, mamma gjorde ett bra jobb. Mamma kommer hem vid 4 och då ska vi till elgiganten och lämna in min trsiga kamera. hur ska jag klara mig utan den så länge. Aja jag får låna mammas. Jag har två nya favorit låtar, man must dance och Party in the U.S.A .

Jag hade tänkt att ha en frågestund snart så ställ så många frågor ni bara pallar! ha det toppen så länge, kram!



Kommentarer
Postat av: Ebba | Leeshy

Favvofärg?

Favvoaffärer?

Favvoplagg?

Favvofärg på nagellack?

Hur sminkar du dig?

Framtidsdrömmar?

Hur kan du va såå himla fin?

2009-09-22 @ 17:48:50
URL: http://leeshy.blogg.se/
Postat av: Bella

vad är det bästa med att vara dig? :D

Vart bor du?

hur är det att bo där?

Drömmar?

2009-09-22 @ 21:12:07
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0