TIERD COMPANY


Som vanligt så somnade jag när jag bestämde mig för att plugga *suck*. Sitter helt utslagen i min säng och kräks snart av alla böcker som ligger omkring mig. Imorgon är det äntligen fredag igen, veckan har sprungit iväg det har verkligen gått ovanligt snabbt. Hoppas att veckorna bara flyter på nu så att man får underbart sommarlov. Har haft en jobbig tanke i huvudet idag, tänk om jag inte skulle komma in på frisör linjen vad fan ska jag göra då? verkligen ingenting annat som lockar mig, aja det gör jag! Nu oroar jag mig inte mer över det. Och dessutom så tycker jag att ni kan fråga lite fler frågor, dom kan vara totalt meningslösa. Nu ska jag göra något vettigt. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0