100325

Vädret är underbart och hade någon gjort mig sällskap hade jag begett mig in till stan. Skolan var väl ganska trevlig vi gick igenom kläderna till modevisningen och jag ska bära en klänning från indiska. Så imorgon ska jag till skolan tidigt och bli stylad av Sanna. Det är väldigt pinsamt, men men.. Var hos tandreglering och skulle egentligen fått prata med "huvud tandläkarern" men han var upptagen och fyfan ad sur jag är. Men fick i alla fall en ny tid om 5 hela veckor. Det känns som om jag kommer begravas med räls. Har inte så mycket mer att säga men för ovanligehetens skull slänger jag in bilder på min outfit. Peace ut!




Kanske inte super bra bilder men alltid nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0