FEELINGS

Vet inte vem man ska tro på personen eller folket, På dig eller mig? Jag hatar fördomar och jag önskar att alla kunde få sin egen uppfattning om människor innan man dömmer dom för utseende, bilder, texter eller rykten. Då skulle samhället se lite bättre ut än vad det gör idag. Och precis det kommer jag att göra med dig. Även om du är väldigt svår att läsa så tänker jag inte lyssna på vad andra har att säga om dig. För det är jag som ska få en uppfattning och tycka något inte dom som lyssnar på skit snacket och bara ser dig som ett namn. Jag vill inte behöva tycka illa om dig så snälla, snälla gör mig inte besviken. Jag vill inte att du ska falla så lågt. Jag ångrar att jag nekade allt i början när det var som bäst, varför är jag så osäker? Vad fan ska jag vara så jävla rädd för? Nu är det bara så mycket svårare än vad det var innan. Du saa saker som jag nekade och som jag nästan vägrade tro på. Varför? Då man inte vill så får man och när man vill så får man ingenting. Kan du inte bara göra min vardag ännu bättre och fylla mina dagar med skratt. Jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag vågar hoppas. Blir så ivrig av dig får någon slags adrenalin kick av att bara tänka på dig. Måste kärlek vara så komplicerat? Du gör mig arg när vi inte pratar och så himla glad när vi ses. Kan le för mig själv bara för att jag vet att du finns. Men jag tror jag tänker lite för mycket på onödiga saker. Inbillar mig själv en massa som jag sedan kan förtränga en sekund senare. This is wierd, life is complicated but so freaking awsome at the same time!

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej!:) Din blogg är verkligen bra & jag läser den typ varje dag men kan knappt se din vad du har skrivit för du har svart text och mörk bakrund. Snälla kan inte du ändra den så man ser vad du har skrivit?:D

2010-03-31 @ 16:27:46
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0