THE ANSWERS

har du ångrat någonting i ditt liv riktigt mkt ? hm.. ja det har jag väl men det har inte varit något riktigt stort. så egentligen både ja och nej.
var har du köpt din bustier? Den kommer ifrån hennes & mau men det var ett tag sen nu så det finns nog tyvärrans inte kvar i butik.
vad hände mellan dig och din pojkvän? Det var nog många anledningar till att det tog slut. Det blev bara för mycket till slut och ärlighet varar längst om man kan förmedla sig så.
vart hittar man snygga bikinisar? Jag hittar alltid bikinisar på h&m men även nelly.com brukar ha riktigt snygga!
jag undrar om du vet ett ställe i halmstad där man kan köpa löshår?, och jag har lite mörkare underhår än mitt överhår. tror du jag kan skaffa löshår då? Ja det ska nog gå att få tag på i halmstad men jag vet tyvär inte vart, jag har nämligen bara köpt mitt via nätet. Och det är klart det ska funka med löshår även om det är olika färger. Snyggast blir väl om du skaffar samma färg på löshåret som på ditt underhår, då kommer ditt hår se uppklippt ut.
plattar du ditt hår? Ja det gör jag men när mitt hår någon gång i tiden blir långt så kommer jag absolut inte göra det dagligen, älskar lite vågor i håret.
isåfall vad har du för märke på den ? Har märket melissa som är platt och locktång i ett och dessutom är de sladdlösa, väldigt praktiskt.
använder du värmeskydd till ? Nej.. är faktiskt mycket dålig på att använda sånt, tyvär.
sommarens färg 2010? skulle nog säga biege och mycket transparant i svart och vitt.
hur lång är du och vad väger du? Jag är 176 lång och väger olika varenda dag men snittet är väl runt 55 kg.
Varför tog det slut mellan dig och din pojkvän :(? många olika anledningar, nästan samma fråga ställs ovanför.
vad har du för bh storlek? 70-75 b.
Är du rik? nej inte det minsta, haha.
har du många vänner? ja det har jag väl men det är väl inte alla jag träffar så ofta.
hur är du som person? Är väldigt blygsam och rätt tyst bland nya människor, men när jag frågar mina vänner som just nu sitter med mig så säger dom att jag snäll, haha.
Är det sant att du håller på med en kille som heter nelson? och att du inte svarar ditt ex och är elak mot han? Nej jag håller inte på med Nelson, jag har precis lärt känna honom. Och åter nej jag är inte elak mot mitt ex jag har bara valt att avstå ifrån honom och problemen.
vart har du köpt ditt löshår och hur mycket kostade de? Jag har många olika löshår men det bästa kommer ifrån rapunzel.se och kostar runt 900 kr.
varför e du inte modell? Det är väl en av mina drömmar att bli det, men har ju tandställning.
kan vi inte få se dagens outfit ibland? jodå det ska jag väl kunna ordna!
Vad ska du gå för gymnasieutbildning och var? Jag vill/ska gå frisör liljen på JB.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0